miercuri, 1 octombrie 2008

Zodiac

Ma intrebam cati dintre voi credeti ca ceea ce scrie in zodiac este adevarat, cati credeti ca exista ceva comun la toti leii, gemenii, fecioarele? Cati dintre voi cititi zilnic horoscopul, chiar daca nu credeti tot ce zice? Am facut si un poll sa vad ce parere aveti.

Eu sunt undeva la mijloc. Il citesc aproape zilnic, nu ca m-ar influenta cu ceva, dar poate ca asa m-am obisnuit.
Sa iau totusi un exemplu concret. Sunt leu, zodie de foc, deci celelalte doua zodii de foc: berbec si sagetator sunt compatibile cu mine. Mi s-a intamplat sa cunosc mai multe persoane pe care le simpatizam fara motiv si apoi sa aflu ca erau berbec sau sagetator. Poate a fost doar o coincidenta, dar cred ca exista o legatura intre o persoana si modul ei de a fi asa cum reiese din zodiac. Bineinteles ca asta e doar prima impresie, dar conteaza prima impresie, nu?

Sunt curioasa in ce masura v-ati regasit in ce scrie aici despre zodia voastra. Eu as zice cam 70%.

Un comentariu:

  1. am citit o multime de chestii in domeniu in special fiindca e un subiect excelent de discutie cu orice tipa. nu, nu cred ce zice la horoscop dar e util.

    RăspundețiȘtergere