duminică, 4 ianuarie 2009

Cea mai friguroasa zi

Astazi se anunta a fi cea mai friguroasa zi din iarna. Am simit inca de aseara, desi am iesit din nu tocmai cea mai calduroasa cafenea din Sibiu. Sau nu tocmai cea mai calduroasa camera din nu tocmai cea mai calduroasa cafenea din Sibiu. V-am bagat in ceata. Daca ieseam din caldurosul Redal cred ca nu ma mai puteam misca.
Pe Sibiu.ro scrie ca sunt -19 grade acum. La ora 9. Asta e unul din dezavantajele faptului ca Sibiul se afla in depresiune, dar cu ceva haine groase, fular, caciula si manusi se poate trece peste. Cred. Sper.

Un comentariu:

  1. Acum vad si eu avantajele somnului de dimineata :)) cand sunt temperaturi mici eu dorm si ma trezesc cand e mai acceptabil pentru scos nasu din casa :) nu mi s-a parut prea frig azi oricum.

    RăspundețiȘtergere