duminică, 5 octombrie 2008

Blog Sibiu Index

Ne-am intalnit, am facut schimb de carti, am povestit despre filmul romanesc, despre Inginerie (aici eu mai mult), despre apartamentul nou al lui Calin, despre sistemul electric (exista combinatia asta?) din Sibiu, despre sasi, despre o eventuala "batalie" intre fete si baieti cu 7 probe...mai multe detalii in curand. Intre timp, Lucian a baut tot Beck's Lemon-ul din Premier, dupa care am jucat biliard. Am invatat ca jucatorul nu e prost, ci mantaua e de vina. Am si castigat ultimul joc cu Lucian. Si sa nu uit...prima bila bagata a fost cea alba. Am inceput cu dreptul.

4 comentarii:

  1. Multumesc pentru reclama, ar fi trebuit sa mai spui ca am baut vreo 12 beri pana s-au terminat :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ha ha! Tare. Mica corectie: ai castigat de doua ori (si cu mine odata si cu Luacian dupa ce am plecat eu). Si cel mai important echipa adversa era mult, mult mai buna decat noi, deci am avut mare nororc!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ordis Sibiu-Firma de Paza si sisteme de securitate

    RăspundețiȘtergere