joi, 28 august 2008

Anime

Am rezolvat problema pe care o aveam Windows-ul si mi-am instalat Firefox 3. Urasc Firefox 3, dar e asa de bine fara erori la Windows.

Ieri am vazut Tokyo Majin Gakuen Kenpuchou Tou si astept sa subtitreze cineva episoadele 3 si 4 siuldin sezonul 2: Tokyo Majin Gakuen Kenpuchou Tou Dai Ni Maku. Intre timp o sa ma uit la Witch Hunter Robin. Si daca tot vorbesc de anime-uri, trebuie sa spun ca m-a impresionat mult Kaiba, pe care l-am vazut in tabara. Grafica e destul de naspa, dar povestea e foarte buna. La fel si coloana sonora. Este produs de Madhouse, deci este psihologic, prezentand o poveste de iubire intr-un viitor in care oamenii isi pot schimba corpurile extrem de usor, isi pot mentine amintirile, le pot sterge sau downloada unele noi. Practic, e vorba de o lume in care infatisarea nu mai conteaza deloc.

4 comentarii:

  1. hmmmm .... infatisarea nu mai conteaza deloc? Cred ca e o utopie....ar fi prea frumos sa ne judecam dupa ce gandim si spunem decat dupa cum aratam!

    PS: Apropo de ce nu scoti verificarea cuvintelor ca si asa nu ai spam....

    RăspundețiȘtergere
  2. zi-mi daca are dreptate ce zice persoana respectiva
    http://www.abcb.com/misc/latt_03.htm

    RăspundețiȘtergere
  3. De n-am ras...
    Cam 60% e adevarat, dar unele faze sunt chiar la misto
    De ex:

    "Baka" does not mean a student going for his baccalaureate degree.

    (Baka inseamna prostut)

    RăspundețiȘtergere